مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-21سياسي

ادامه طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور/ غربالگری بیش از 827 هزار نفر


سخنگوی جمعیت هلال احمر از تداوم اجرای طرح پایش مسافران ورودی به کشور خبرداد و گفت با گذشت بیش از هشت ماه از اجرای این طرح بیش از 827هزار مسافر ورودی به کشور مورد پایش قرار گرفته اند.

- سخنگوی جمعیت هلال احمر از تداوم اجرای طرح پایش مسافران ورودی به کشور خبرداد و گفت با گذشت بیش از هشت ماه از اجرای این طرح بیش از 827هزار مسافر ورودی به کشور مورد پایش قرار گرفته اند.

محمد حسن قوسیان مقدم در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اجرای طرح پایش مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا که از بیستم اسفند ماه سال گذشته در مبادی ورودی کشور به اجرا درآمد گفت: اجرای این طرح همچنان با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد و از زمان اجرا تا صبح امروز 827 هزار و 899 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح از افراد مشکوک تست های کرونا اخذ می شود، گفت: در این مدت 131 هزار و 481 مورد تست فوری و 111 هزار و 623 مورد تست PCR از مسافران دارای علائم مشکوک به کرونا اخذ شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 495 نیروی عملیاتی طی 24 ساعت شبانه روز در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: در حال حاضر این طرح در 11 پایانه ورودی به کشور اجرا می شود و اگر چنانچه تعداد پایانه ها افزایش پیدا کند، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور/ غربالگری بیش از 827 هزار نفر

ادامه طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور/ غربالگری بیش از 827 هزار نفر