مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-21اقتصادي

امسال 1400 دستگاه خودرو به آذربایجان صادر می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان که با حضور شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر این کشور برگزار شد، - وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته 400 دستگاه خودرو از ایران به آذربایجان صادر شد که قرار است امسال این رقم به 1400 دستگاه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی در جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان که با حضور شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر این کشور برگزار شد، با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره برادرانه بوده است، گفت: ایران مشترکات زیادی با کشور دوست و برادر (آذربایجان) دارد که به عنوان خانواده محسوب می شوند.

امیدواریم در سفری که در خدمت معاون نخست وزیر آذربایجان هستیم، موانع فی مابین روابط دو کشور برطرف شود و در موضوعات مختلف به توافق دست یابیم.

وزیر راه و شهرسازی به برخی موضوعات مذاکرات ایران و آذربایجان اشاره و اظهار کرد: اجرای این توافقات می تواند منافع مردم دو کشور را تأمین کند.

قاسمی گفت: ایجاد پل مرزی صد متری خودرویی بر روی پل آستاراچای و تکمیل قطعه کریدور ریلی رشت آستارا که برای دو کشور بسیار مهم است، در این سفر مورد مذاکره قرار می گیرد تا به نتیجه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1400 دستگاه خودرو به آذربایجان صادر می کنیم

امسال 1400 دستگاه خودرو به آذربایجان صادر می کنیم