مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-21اقتصادي

عامل توزیع گوشت قرمز ارزان قیمت در شهرستان بهار وجود ندارد


همدان_ رییس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان بهار گفت: فعلاً با توجه به نبود استقبال عاملان فروش گوشت ارزان قیمت، توزیع این گوشت در شهرستان بهار وجود ندارد.

- اظهار کرد: تهیه و توزیع این گوشت زیر نظر جهاد کشاورزی است و دامپزشکی نیز ناظر بر آن است و ما فقط نقش نظارتی داریم و در همین راستا اقدام به جلساتی با اتحادیه و قصابانی داشته ایم و با توجه به سابقه مصرف کنندگان مردم بهار استقبال زیادی از این گوشت ها نشده است.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که گوشت های ارزان قیمت که چند روزی است عرضه می شوند، گوشت میش هستند و هر چقدر سن گوسفند زنده بیشتر باشد گوشت آن سفت و دیرپز می شود و قوچ و میش هم از این قاعده مستثنی نیست.

رییس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان بهار افزود: از زمان شروع توزیع این گوشت های ارزان قیمت اطلاع رسانی شده برای توزیع اما تاکنون استقبالی از این گوشت ها توسط (مصرف کنندگان و عاملان تأیید شده فروش دامپزشکی) نشده و در صورت سفارش و توزیع این گوشت ها به قصابی ها، استقبالی برای خرید نخواهند داشت و سفارش دهندگان متحمل ضرر می شوند.

لازم به ذکر است با توجه به گرانی گوشت قرمز و کاهش قدرت خرید اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کم کم این کالای اساسی از سبد غذایی بسیاری از خانواده ها حذف شده است و از هفته گذشته توزیع لاشه گوسفندی با نرخ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل توزیع گوشت قرمز ارزان قیمت در شهرستان بهار وجود ندارد

عامل توزیع گوشت قرمز ارزان قیمت در شهرستان بهار وجود ندارد