مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-21دانش

علوم انسانی و طبیعی باید با حکمت اسلامی بررسی شوند


تنها علوم انسانی نیازمند این نیست که با حکمت اسلامی به آن نگاه شود، بلکه علوم طبیعی نیز باید با حکمت اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و برخی از اندیشمندان و محققان به صورت حضوری و مجازی حضور داشتند.

همایش ملی علوم انسانی یک جریان فکری به صورت گفتمان سازی ایجاد کرد طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی یک جریان فکری به صورت گفتمان سازی در بدنه کشور و خصوصاً بدنه دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرد که شایسته قدردانی است.

وی با تأکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی موضوعی بسیار مهم است، اظهار داشت: اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری آن را به عنوان مهم ترین سؤال پیش روی دانشگاهیان کشور قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم انسانی و طبیعی باید با حکمت اسلامی بررسی شوند

علوم انسانی و طبیعی باید با حکمت اسلامی بررسی شوند