مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-21اقتصادي

سوارکاران گناباد همچنان در انتظار پیست استاندارد


گناباد در زمینه ورزش سوارکاری و صنعت اسب استعدادهای قابل توجهی دارد اما پیگیری ها برای ایجاد یک پیست اسب سواری استاندارد هنوز به جایی نرسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیأت سوارکاری گناباد گفت: گناباد در زمینه ورزش سوارکاری و صنعت اسب استعدادهای قابل توجهی دارد اما پیگیری ها برای ایجاد یک پیست اسب سواری استاندارد هنوز به جایی نرسیده است.

یکی از ورزش های روبه رشد در شهرستان گناباد ورزش سوارکاری و به طور کلی، صنعت پرورش اسب است به طوری که بخش خصوصی در زمینه ایجاد باشگاه های سوارکاری و مجموعه های پرورش اسب سرمایه گذاری عظیمی کرده و با استقبال خوب علاقه مندان روبه رو شده است و اسب های گناباد در سطح ملی حائز رتبه های ارزشمندی هستند؛ این در حالی است که نبود پیست استاندارد به عنوان بزرگترین مانع، فعالان در این حوزه را با چالش هایی مواجه کرده و باوجود پیگیری های فراوان، اما دستیابی به این زیرساخت مهم هنوز فراهم نشده است.

محمد ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: گناباد در زمینه صنعت اسب و ورزش سوارکاری حرف های زیادی در سطح ملی و کشوری برای گفتن دارد، اما متأسفانه بسیاری از افراد هنوز به این ورزش و به این صنعت به چشم ورزش نگاه نمی کنند و بیشتر جنبه تفریحی و تفننی آن را در نظر می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوارکاران گناباد همچنان در انتظار پیست استاندارد

سوارکاران گناباد همچنان در انتظار پیست استاندارد