مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-21اقتصادي

معرفی حافظه SN850 NVMe برای PS5


یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده طولانی مدت از یک کنسول با آن مواجه خواهید شد، پر شدن سریع حافظه داخلی می باشد.

زمانی که از کنسول پلی استیشن 5 خود زیاد استفاده می کنید و علاقه مند به تجربه بازی های مختلف هستید، - این احتمال وجود دارد که فضای یک ترابایتی حافظه داخی PS5 برای شما کم باشد و به همین دلیل نیازمند استفاده از تجهیزات سریع مانند انواع حافظه NVMe هستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تک سیرو، شرکت سونی با همکاری سایر شرکت های تولیدکننده حافظه مانند وسترن دیجیتال به تازگی محصولی را برای کنسول های ایجاد کرده که سبب افزایش حافظه داخلی کنسول می شود.

حافظه SSD برای PS5 به شما این امکان را می دهد تا یک تجربه لذت بخش از بازی ها را در اختیار داشته باشید و دیگر نیاز به خرید نسخه های فیزیکی نداشته باشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معرفی حافظه SSD برای PS5 شرکت وسترن دیجیتال به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان هارد در جهان به شمار می رود که با رشد فناوری اکنون در حال کار روی حافظه های SSD پرسرعت می باشد و به دلیل همکاری طولانی مدت این شرکت با سایر کمپانی ها، حال وسترن با همکاری سونی توانسته است حافظه های پرسرعت مناسبی را برای ارتقا حافظه اصلی کنسول پلی استیشن 5 طراحی کند تا مشکل ذخیره سازی داده ها در این کنسول رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی حافظه SN850 NVMe برای PS5

معرفی حافظه SN850 NVMe برای PS5