مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-21اقتصادي

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق


تصور ما این است که بتوانیم برای هر زائر از بانک ها تسهیلات ارزان قیمت 5 میلیون تومانی در نظر بگیریم.

این موضوع در استان ها و دفاتر زیارتی در حال پیگیری است و برخی از آن ها امکاناتی در این رابطه از بانک های محلی و استانی آماده کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه از 23 آبان اعزام زائران به عراق آغاز شد، گفت: امیدواریم بتوانیم برای هر زائر از بانک ها تسهیلات ارزان قیمت 5 میلیون تومانی در نظر بگیریم.

علیرضا رشیدیان درباره اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار کرد: تاکنون کمتر از 20 هزار نفر ثبت نام قطعی برای اعزام در دفاتر خدمات زیارتی استان ها داشته اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با تشکیل 20 کارگروه، همه فرآیند های اجرایی سازمان حج و زیارت را در حوزه های حج، عمره و عتبات عالیات بازنگری کردیم، ادامه داد: در این راستا یکی از مباحث مطرح شده این بود که برخی از فرآیند ها اصلاح و تکمیل و برخی فرآیند های جدید با توجه به تحولات حوزه حج و زیارت، ابزارها، تکنولوژی، نیاز ها و انتظارات حجاج و زائران باید ایجاد شود.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: عتبات عالیات نیز یکی از حوزه هایی بود که بیشترین تغییرات را در فرآیند های اجرایی سازمان حج و زیارت به خود اختصاص داد و یکی از موضوعات مهم آن مربوط به نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق

وام 5 میلیونی برای سفر زیارتی به عراق