مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-21سياسي

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند


نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه امروز باید مجدد با مردم پیمان ببندیم گفت: مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند و در صورت عدم خدمت از ما دور می شوند.

- ، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: کارها و پروژه هایی در شهرستان ورامین شروع شد و چشم انداز روشنی نداشت و امروز بعد از 10 الی 15 سال تکلیف آنها مشخص نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود که اگر پروژه ای شروع می شود باید نیروی انسانی، منابع مالی و تمام ابعاد آن سنجیده شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات و منابع مالی در اختیار دستگاه ها از بیت المال است گفت: باید برای هزینه کرد این بودجه و اعتبارات دقت کنید، تا برای رفاه، آسایش و امنیت مردم مصرف شود.

وی افزود: باید مشاوران صادق، پاکدست، امین و دلخواه در کنار مسئولین باشند.

نوش آبادی بیان داشت: ورامین قدمت هفت هزار ساله دارد، قلعه ایرج با قدمت چهار الی پنج هزار ساله، قصر بهرام، مسجد جامع و دیگر آثار تاریخی نشان دهنده قدمت ورامین است و پیشینه تاریخی و تمدنی مستند دارد، اما این منطقه که محور توسعه و پیشرفت دیرین بوده است، برای چهار پروژه مانده است و حداقل حق مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند

مردم با هیچ شخص و دولتی عهد اخوت نبسته اند