مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-21سياسي

فرماندار جدید درگزین با حضور مسئولان استانی معرفی شد


فرماندار جدید شهرستان تازه تاسیس درگزین، امروز با حضور استاندار همدان، نماینده رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه درگزین و مسئولان شهرستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم یکی از مشکلات اساسی شهرستان را راه اندازی ادارات برشمرد و گفت: در سه سال گذشته برخی از مدیران استان از جمله جهاد کشاورزی اقدام به راه اندازی اداره در این شهرستان نکرده اند.

حسن لطفی افزود: راه اندازی شهرک صنعتی نیز تامین اعتبار شده و نیازمند سرعت برای افتتاح است، آسفالت مسیر دستیابی به گلخانه 30 هکتاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: بزرگترین گاوداری غرب کشور در رزن در دست ساخت است و 150 میلیارد تومان هزینه داشته و هر ماه گاوهای آن در حال اضافه شدن است، شهرک صنعتی قروه در 60 هکتار در حال احداث است، شهرک گلخانه ای نیز با 30 هکتار در 26 قطعه راه اندازی شده و 400 نفر در آن مشغول کار هستند.

لطفی خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته که فرمانداری درگزین تاسیس شد، فرماندار کارهای ارزشمندی انجام داده و امروز رتبه اول فناوری اطلاعات استان را شهرستان درگزین دارد، 54 میلیارد تومان از وزیر ارتباطات اعتبار گرفتیم و همه روستاها به اینترنت 4G وصل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید درگزین با حضور مسئولان استانی معرفی شد

فرماندار جدید درگزین با حضور مسئولان استانی معرفی شد