مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-21سياسي

کشور با کسری 350 هزار میلیاردی بودجه مواجه است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: کشور با کسری 350 هزار میلیاردی بودجه مواجه است و 500 هزار میلیارد تومان نیز بدهی دارد.

- ، حجت الاسلام مهدی باقری ظهر یکشنبه در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج که در محل جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه های مختلف همواره جریان ساز و راهگشا است، گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی جامعه را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می دهد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور در بخش بودجه اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر کشور 350 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و 500 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و به عبارتی به اندازه کل بودجه کشور کسری داریم تا علاوه بر پرداخت بدهی، درآمد و هزینه های امسال برابر باشد.

باقری با بیان اینکه ورود به شرکت های دانش بنیان علاوه بر افزایش درآمد، اعتلای کشور را به همراه دارد، افزود: افراد با این دو هدف می توانند وارد حوزه صنایع دانش بنیان شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مطالعه قوانین توسط فعالان بخش علمی تاکید کرد و گفت: فعالان بخش علمی و فناوری کشور به جای اینکه منتظر حمایت و گلایه باشند باید قوانین موجود را مطالعه کنند.

باقری با بیان اینکه قانون جدید به دنبال حمایت از فرآیند و فرآورده است و این قانون برای فعالان حوزه حق تلقی می شود، گفت: ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور با کسری 350 هزار میلیاردی بودجه مواجه است

کشور با کسری 350 هزار میلیاردی بودجه مواجه است