مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-21سياسي

گزارش ایسنا از جلسه مشترک نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر


بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز روز یکشنبه، 30 آبان ماه، به صورت علنی و با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز روز یکشنبه، 30 آبان ماه، به صورت علنی و با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بحث ایجاد بخش باسمنج و الحاق بخشی از حریم تبریز به این بخش اولین موضوعی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میر تاج الدینی در این خصوص گفت: جلسه ای با حضور دبیر تطبیق مصوبات دولت و قوانین با نمایندگان شورای شهر تبریز برگزار شد اما آنها متقاعد نشدند قرار بر این شد که از هیات رییسه مجلس اجازه بگیریم تا این موضوع مجددا بررسی شود.

وی ادامه داد: همانطور که حریم برای شهر تبریز حق است، تبدیل باسمنج به بخش نیز حقی برای باسمنج ایجاد کرده است، بحث تقسیمات جغرافیایی با حریم شهری متفاوت است و ما ابتدا باید حریم شهر تبریز را حفظ کنیم.

روح الله متفکرآزاد نیز طی سوالی از شهردار تبریز گفت: شهرداری چه چیزی را در خاوران متعهد شده است که مردم دائما مراجعه می کنند؟ آیا فروش حریم جزء اختیارات شهرداری است؟ عباس رنجبر، شهردار تبریز در پاسخ به سوال متفکرآزاد گفت: حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از جلسه مشترک نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر

گزارش ایسنا از جلسه مشترک نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر