مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-21سياسي

برای انتخاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام


استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.

- ، محسن منصوری عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید ورامین که با حضور مسئولین شهرستانی در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: ویژگی های قیام 15 خرداد قابلیت الگوگیری در حوزه مدیریت دارد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ورامین سرقفلی دارد، این عبارت را آقای تمدن استاندار اسبق تهران در معارفه بنده برای فرمانداری ورامین عنوان کرد گفت: این منطقه در پویایی زبانزد است، حرکت مردم در 15 خرداد بسیجی گونه و مجاهدانه بود، ورامین یک شهرستان پیشرو است، باید در حوزه مدیریت پیشرو باشیم، باید جلوتر از همه بدویم و میدان داری کنیم.

منصوری با بیان اینکه از دیگر مؤلفه های 15 خرداد حرکت توحیدی و بر مبنای اعتقاد به خداوند است افزود: در مدیریت نیز باید نگاه توحیدی داشت.

وی عنوان داشت: ورامین شهر نخبگان و خواص و اهل علم و فرزانگان است، اگر اتفاق نظر بین نخبگان و خواص نباشد، قطعاً مشکلاتی پیش می آید و امروز همه کمک کردند، تا مدیریتی قوی و واحد در ورامین شکل بگیرد، توقع کار متفاوتی در مدیریت از شما دارم و باید به طور شبانه روزی تلاش بر مبنای صبر و تواضع داشت، در تعامل با مردم تواضع و صبر داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتخاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام

برای انتخاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام