مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-21ورزشي

بی برنامگی در والبیال قم / افق بدون بازی باخت


تیم والیبال افق قم به دلیل بی برنامگی نخستین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور را واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1400 پیکارهای لیگ دسته اول مدیریتی تیم افق در موعد مقرر و در محدوده زمانی در نظر گرفته شده توسط فدراسیون والیبال نسبت به ثبت مدارک بازیکنان خود برای صدور کارت بازی آنها اقدام نمی کند و این عامل موجب شد تا با رای انضباطی بازنده نخستین بازی این فصل لیگ دسته اول ایران باشد.

جالب تر این است که تیم گیتی پسند برای انجام این بازی به قم آمده و راس ساعت مقرر در خانه والیبال قم حضور یافته و آماده رویارویی با تیم افق می شود اما ناظر مسابقه به دلیل عدم ارائه مدارک کادر و بازیکنان تیم افق، اجازه برگزاری این بازی را نمی دهد و در نهایت افق  بازنده میدان اعلام می شود.

بدین ترتیب نتیجه بازی افق قم با گیتی پسند اصفهان از هفته نخست فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال با امتیاز 25 بر صفر در سه دست متوالی، به نفع نماینده اصفهان ثبت شد، در حالی که رقابت های امسال سری A  والیبال مردان ایران با عنوان جام سردار دل ها و با حضور 18 تیم در دو گروه مقدماتی به انجام می رسد.

انتهای پیام / 78002


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی در والبیال قم / افق بدون بازی باخت

بی برنامگی در والبیال قم / افق بدون بازی باخت