مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-21سياسي

نمایش عمق میدان در شبکه افق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ساخت مستند درباره موضوعات مختلف به جهت دارا بودن اطلاعاتی که اکثرا برگرفته از حقیقت هستند می تواند بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذارد و همین موضوع اهمیت ساخت و گسترش آن را چندین برابر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ساخت مستند درباره موضوعات مختلف به جهت دارا بودن اطلاعاتی که اکثرا برگرفته از حقیقت هستند می تواند بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذارد و همین موضوع اهمیت ساخت و گسترش آن را چندین برابر کرده است.

به دلیل توجه به همین موضوع رهبر معظم انقلاب مدتی قبل دیداری با مستندسازان داشتند و طی آن فرمودند: امروز دشمنان این ملّت و دشمنان این انقلاب و دشمنان این نهضت عظیم مردمی به سراغ تحریف و دروغ و تغییر واقعیّات در ذهن ها و این ها رفته اند؛ چیزی که میتواند ذهن ها را روشن کند، همین مستند های شما است.

البتّه فیلم غیر مستند هم میتواند نقش ایفا کند، امّا مستند، سرراست تر و روراست تر و متّکی به واقعیّت و نشان دهنده ی آن است.

شبکه افق سیما به دلیل اهمیت سخنان رهبری درباره مقوله مستند، مجموعه “عمق میدان” را بر آنتن خود قرار داده است که در آن سعی شده طی گفتگو با مستندسازان به تبین سخنان رهبری پرداخته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عمق میدان در شبکه افق

نمایش عمق میدان در شبکه افق