مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-21سياسي

مترو و فرمانداری ویژه ورامین محقق نشده است / از مردم خجالت می کشیم


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم تسریع در احداث مترو در این شهرستان گفت: وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شده است.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر لزوم تسریع در احداث مترو در این شهرستان گفت: وعده فرمانداری ویژه ورامین 10 ساله شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر یکشنبه 30 آبان ماه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ورامین که با حضور استاندار تهران در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد ، طی سخنانی خاطر نشان کرد: فرصت مدیریت به سرعت می گذرد ، اینها امانت های الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به اینکه مردم منتظر بودند، که معارفه در جمع مردم باشد گفت: قطعاً ارتباط با بدنه مردم خصوصاً مردمی که در حاشیه شهرها هستند بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: از فرماندار محترم که تقاضا کردند بنر برای ایشان نصب نشود هرچند بسیاری از افراد، رعایت نکردند، تشکر می کنم، امیدوارم که در انتصابات بعدی هم به این امر توجه شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: امروز مردم چشم امید به دولت مردمی دارند، امیدوارم مدیران در رده های مختلف مدیریتی در شهرستان ساکن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو و فرمانداری ویژه ورامین محقق نشده است / از مردم خجالت می کشیم

مترو و فرمانداری ویژه ورامین محقق نشده است / از مردم خجالت می کشیم