مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-21سياسي

ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست


ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست، باید شبانه روزی حرکت کرد و فعالیت ها و اقدامات جهادی باید به هنگام انجام شود تا به هدف رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ورامین که در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بنده 12 سال پیش به عنوان فرماندار ورامین معرفی شدم و هدف خدمت به مردم را امروز نیز در مسند دیگری در حال خدمت گذاری به مردم هستم و خود را مدیون مردم دشت ورامین می دانم.

وی گفت: شهرستان ورامین حاصل خیز است، نخبه های زیادی در شهرستان ورامین زندگی می کنند، باید قیام 15 خرداد سال 42 الگو گیری شود و در همه جا پیشرو باشد که در مدیریت و خدمت رسانی بیشتر از سایر فرمانداران فعالیت کند.

استاندار تهران تصریح کرد: باید مسؤولان مردمی باشد، نحوه تودیع معارفه به گونه دیگر باید می بود، جنس 15 خرداد مردمی است و باید کارها را به مردم سپرد تا موفق باشیم و نقش واقعی مردم در مدیریت شهری تعریف شود و مردم به نحو احسن در فعالیت ها شرکت می کنند.

منصوری بیان کرد: باید هدف و مسیر شناسایی شود، مشکلات مردم باید تعریف شود و در کارها باید ایثارگری و مجاهدات داشت، ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست، باید شبانه روزی حرکت کرد و فعالیت ها و اقدامات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست

ساعت اداری پاسخگوی رفع مشکلات مردم نیست