مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-21سياسي

کتاب «5 گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی رونمایی شد


نخستین کتاب ریحانه محمدقلی با عنوان 5 گام طلایی با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا «سلام الله علیها» شهرری رونمایی شد.

- ، نخستین کتاب ریحانه محمدقلی با عنوان 5 گام طلایی با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهرری رونمایی شد.

محمدقلی، نویسنده و پژوهشگر این اثر در حاشیه آیین رونمایی از کتاب در حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهرری، با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی فقط و فقط با طی کردن مراحل قبلی امکان پذیر است و هر یک از ما وظیفه داریم در تحقق این مراحل( انقلاب اسلامی، نظام اسلامی،دولت اسلامی،جامعه اسلامی، تمدن اسلامی) بکوشیم، گفت: همگی باید نقش و وظیفه خود را در این شطرنج پیدا کنیم و یکی از وظایف بنده پژوهش این کتاب بود که آن را امری ضروری و لازم می دانستم.

وی با اشاره به مباحث اجمالی کتاب به طرح کلی محتوا پرداخت و تمامی مراحل را شرح و تفسیر داد و افزود: مواردی مثل مجوز رسمی از دفتر حفظ و نشر امام خامنه ای، بیان حدود 33 فرمایش اساسی و راهبردی از رهبر انقلاب اسلامی، مطالب کاربردی و موجز، تصویر سازی مفهومی و کتاب صوتی به صورت بارکد توسط نویسنده، استفاده از سبک نوین چُغُکْ برای نخستین بار در اندیشه مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «5 گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی رونمایی شد

کتاب «5 گام طلایی» با موضوع فرآیند تحقق اهداف اسلامی رونمایی شد