مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:352021-11-21سياسي

تأکید امیرعبداللهیان بر توجه جدی دولت سیزدهم به روابط با روسیه


وزیر امور خارجه با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به روابط با روسیه، همکاریهای مشترک دو کشور در سوریه را تجربه ای کاملا موفق برشمرد که در چارچوب خواست و اراده دولت و حاکمیت سوریه شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور وزیر امور خارجه حمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

مسائل دوجانبه و اوضاع سوریه محور این سفر است.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر توجه جدی دولت سیزدهم به روابط فیمابین در عرصه های مختلف، تبادل هیأت های عالیرتبه بین ایران و روسیه و همچنین گفتگوی تلفنی اخیر آیت الله رییسی و پوتین روسای جمهور جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را حاکی از عزم دو کشور برای توسعه همکاریهای پایدار و بلندمدت برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به همکاریهای منطقه ای فیمابین، همکاریهای مشترک دو کشور در سوریه را تجربه ای کاملا موفق برشمرد که در چارچوب خواست و اراده دولت و حاکمیت سوریه شکل گرفته است.

رییس دستگاه دیپلماسی همچنین ضرورت بهره گیری از تجربه موفق همکاری مشترک دو کشور در مبارزه با تروریسم در سوریه را مورد تاکید قرار داد و استفاده از این الگو برای همکاریهای نزدیک جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با هدف ایفای نقش در حوزه های اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امیرعبداللهیان بر توجه جدی دولت سیزدهم به روابط با روسیه

تأکید امیرعبداللهیان بر توجه جدی دولت سیزدهم به روابط با روسیه