مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-21حوادث

انجام 3 عملیات پلیسی در شاهرود و گرمسار/ متهمان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت مختلف در شهرهای شاهرود و گرمسار خبر داد و گفت: متهمان تحت تعقیب در این دو شهرستان دستگیر شدند.

- ، سردار عبدالله حسنی غروب یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه در پی مزاحمت دو شرور در شهر بسطام موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: تحقیقات پلیس دو برادر تحت تعقیب را در این راستا شناسایی و در نهایت این افراد را دستگیر کرد.

وی بابیان اینکه دو متهم از اراذل واوباش سطح یک منطقه بوده و سوابق کیفری از جمله حمل سلاح و مواد مخدر را در کارنامه اعمال خود داشتند، افزود: در نهایت دستگیرشدگان با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در عملیات دیگری نیز سارق تحت تعقیب منازل در گرمسار شناسایی و به دام پلیس گرفتار شد، ابراز داشت: این فرد هنگام سرقت یکی از منازل نیمه کاره دستگیر و به 21 فقره سرقت منزل، ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف کرد حسنی بابیان اینکه توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در گرمسار به ارزش سه میلیارد ریال از جمله دیگر عملیات صورت گرفته سطح استان بوده است، تصریح کرد: این فرد به ایجاد مزاحمت های خیابانی با یک دستگاه موتورسیکلت سنگین برای شهروندان گرمساری می پرداخت که در نهایت شناسایی شد وی بابیان اینکه هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 3 عملیات پلیسی در شاهرود و گرمسار/ متهمان دستگیر شدند

انجام 3 عملیات پلیسی در شاهرود و گرمسار/ متهمان دستگیر شدند