مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-21حوادث

کشف 258 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس کرمان و خراسان شمالی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس خراسان شمالی و عملیات پلیس کرمان 178 کیلو تریاک و 80 کیلو حشیش از یک منزل در مرکز استان کرمان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ علیرضا سوری اظهار داشت: ماموران پلیس استان خراسان شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد افیونی در یک منزل واقع در یکی از شهرک های اطراف کرمان مطلع و با گزارش این مورد به پلیس کرمان، ادامه اقدامات اطلاعاتی را به همرزمان خود در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پهناور کرمان سپردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان نیز با انجام تحقیقات بعدی و همچنین پایش نامحسوس این منزل از دپوی مواد مخدر در آن اطمینان حاصل و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل 258 کیلو مواد مخدر شامل 178 کیلو و 400 گرم تریاک و 80 کیلو و 600 گرم حشیش کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به معرفی این متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: کار اطلاعاتی دقیق پلیس خراسان شمالی و عملیات ضربتی پلیس کرمان باعث غافلگیری شدید این متهم شد که قصد داشت این محموله را از طریق رابطان خود به دیگر نقاط کشور منتقل کند اما ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 258 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس کرمان و خراسان شمالی

کشف 258 کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس کرمان و خراسان شمالی