مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-21اقتصادي

سنقر، قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی پروژه های تفریحی سدهای جامیشان و سلیمان شاه، شهرستان سنقر و کلیایی به قطب گردشگری آبی استان کرمانشاه تبدیل می شود.

- جبار گوهری در حاشیه سفر کاری به شهرستان سنقر و کلیایی ضمن بازدید از پروژه های سرمایه گذاری سدهای جامیشان و سلیمان شاه، اظهار کرد: هم اکنون سه پروژه تفریحی سرگرمی در حاشیه این دو سد در دست اقدام است که با تکمیل و بهره برداری از آنها تحولی مهم در گردشگری آبی استان ایجاد می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، افزود: سد جامیشان به عنوان یکی از نقاط هدف گردشگری استان کرمانشاه از ظرفیت های گسترده ای برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: در کنار توسعه تفریحات آبی ایجاد کمپ های گردشگری و مراکز اقامتی در حاشیه این سد با توجه به جذابیت های خاص آن می تواند به رونق گردشگری شهرستان سنقر و کلیایی کمک کند.

گوهری ادامه داد: همچنین قرار گرفتن روستای تاریخی و هدف گردشگری گلویج و سراب آن در نزدیکی سد جامیشان، جذابیت های گردشگری منطقه را برای حضور سرمایه گذاران چند برابر کرده است.

وی ضمن بازدید از سراب گلویج، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات اولیه برای استفاده گردشگران در حاشیه این سراب زیبا ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنقر، قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود

سنقر، قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود