مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-21سياسي

«محمدقاسم دابوییان طبری» شهردار بابل شد


رییس شورای شهر بابل از انتخاب محمدقاسم دابوییان به عنوان شهردار جدید بابل خبر داد و گفت: بعد از جلسات متعدد، شورای شهر بابل سرپرست فعلی شهرداری را به عنوان چهل وپنجمین شهردار بابل انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل،  عصر امروز جلسه انتخاب شهردار بابل در شورای شهر این شهر برگزار شد و اعضای شورا بعد از جلسات متعدد سرپرست فعلی شهرداری را به عنوان   چهل وپنجمین شهردار بابل انتخاب کردند.

رییس شورای اسلامی شهر بابل در این زمینه گفت: در اجرای ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، با عنایت به فراخوان انجام شده و پس از بررسی رزومه متقاضیان و ارائه برنامه، با اجماع نظر اعضای شورا پس از رای گیری محمد قاسم دابوییان با هفت رای اکثریت آرای لازم را کسب و به عنوان شهردار انتخاب شد.

مرتضی کاردگر اظهار کرد: قرار است برای صدور حکم انتصاب، وی به عنوان شهردار بابل به وزارت کشور معرفی شود.

دابوییان متولد 1343 و مهندس عمران است، از جمله سوابق وی شهردار رویانش، شهردار کیاکلا، شهردار سورک، شهردار گتاب، عضو شورای اسلامی شهر بابل(دوره اول)، مشاور عمرانی و شهرسازی استانداری مازندران، مشاور حقوقی سازمان شهرداری های کل کشور، مشاور حقوقی آب و فاضلاب استان تهران،کارشناس پشتیبانی سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدقاسم دابوییان طبری» شهردار بابل شد

«محمدقاسم دابوییان طبری» شهردار بابل شد