مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-21سياسي

بازدید آیت الله حسینی خراسانی از پژوهشکده شورای نگهبان


آیت الله حسینی خراسانی عضو فقیه شورای نگهبان با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان در جریان فعالیت های علمی و پژوهشی این مرکز قرار گرفت.

- به نقل از شورای نگهبان، آیت الله حسینی خراسانی عضو فقیه شورای نگهبان، با حضور در پژوهشکده شورای نگهبان ضمن بازدید از نمایشگاه آثار و محصولات پژوهشکده، در جریان فعالیت های علمی و پژوهشی این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور عباسعلی کدخدایی رییس پژوهشکده شورای نگهبان و جمعی از مسئولان و کارشناسان پژوهشکده صورت گرفت، گزارشی از تاریخچه، فعالیت ها و برنامه های گذشته و آینده پژوهشکده ارائه شد و ایشان نیز نکاتی را بیان کردند.

حسینی خراسانی در این بازدید گفت: روایاتی از ائمه علیهم السلام داریم که تاکید دارد هرچه ما گفتیم و شما شنیدید تحقیق کنید ریشه این حرف کجاست و چه مبنایی دارد.

اگرچه کلام ائمه علیهم السلام خود حجت است، اما هدف از این پیام تربیت جامعه دینی است که هیچ حرف بی مبنایی را نپذیرند و درباره جوانب و مبانی آن تعمق و تفکر کنند.

عضو فقیه شورای نگهبان با اشاره به جایگاه قانونی شورای نگهبان گفت: اعضای شورای نگهبان مثل شارحان دین و شریعت که رسالت توضیح متن شریعت و حراست از اصول دینی را بر عهده دارند، وظیفه تبیین و تفسیر و پاسداری از اصول قانون اساسی را به عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید آیت الله حسینی خراسانی از پژوهشکده شورای نگهبان

بازدید آیت الله حسینی خراسانی از پژوهشکده شورای نگهبان