مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-21سياسي

هوشمندسازی اولویت نخست مدیریت شهری باشد


رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری های نوین و اطلاعات شورای شهر شیراز تاکید کرد: هوشمندسازی باید به عنوان اولویت اول مدیریت شهری در نظر گرفته شود.

- مهدی نصیری عصر یکشنبه 3 آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: قطب اقتصادی شدن، به معنای ایجاد بستر اشتغال، کاهش محرومیت، افزایش قدرت شهر برای گردشگری بیشتر، بستر سازی برای کسب و کارهای جدید، جذابیت بیشتر برای سرمایه گذاران و معرفی الگوی اسلامی ایرانی شیرازی به کشور و جهان است.

او افزود: هوشمندسازی شهر یعنی اینکه شهر بر پایه فناوری های نوین مانند اینترنت اشیا و فناوری اطلاعات مدیریت شود.

عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: هوشمندسازی شهرها که بر اساس تحلیل داده های بدست آمده از سمت شهروندان است، باعث بهره وری بیشتر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان می شود.

نصیری با بیان اینکه با افزایش جمعیت حساسیت این موضوع بیشتر احساس می شود، گفت: در هوشمندسازی باید به دوبخش زیر ساخت ها و کاربردها توجه کرد، زیر ساخت هایی مانند فیبر نوری، مرکز داده، کیف پول الکترونیک که برای هوشمندسازی ضروری است و کاربردهایی همچون تکنولوژی اینترنت اشیا و توسعه نرم افزاری و از فناوری های نوین همچون هوش مصنوعی، هوش تجاری و داشبوردهای مدیریتی، ایجاد انباره داده متمرکز شهرداری و واقعیت مجازی به عنوان یک ضرورت بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی اولویت نخست مدیریت شهری باشد

هوشمندسازی اولویت نخست مدیریت شهری باشد