مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-21سياسي

برای انتصاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام


استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.

- ایسنا/تهران استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.

محسن منصوری عصر امروز یکشنبه 30 آبان ماه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ورامین که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد ، اظهار کرد: دشت ورامین خاک حاصلخیز و پربرکتی در حوزه نخبه پروری و تاریخ سازی برخوردار است که ریشه در فرهنگ 15 خرداد دارد.

وی افزود: این که مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 بسیجی وار حرکت خود را آغاز کردند نشان میدهد که این منطقه همواره پیشرو و جریان ساز بوده و مقدم بر سایر مناطق کشور در دفاع از نظام دفاع می کنند.

استاندار تهران ادامه داد: جنس قیام 15 خرداد، اعتماد و حرکت در متن مردم است که امروز نیز در مدیریت جهادی به آن نیاز است و این اعتماد باید نه در شعار که در عمل ظهور و بروز پیدا کند چرا که هر جا کارها به مردم سپرده شد، در امور گشایش ایجاد گردید و هر جا که فقط به داشته های مادی تکیه کردیم ، منابع و زمان را هدر دادیم.

وی تصریح کرد: حرکت بر مبنای از خودگذشتگی، شاخصه بارز قیام خونین 15 خرداد مردم دشت ورامین است و امروز نیز مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتصاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام

برای انتصاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام