مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-21فرهنگي

برگزیدگان جشنواره تئاتر کردستان معرفی شدند


سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان با معرفی نفرات و گروه های برتر به کار خود پایان داد.

- ، مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان روز یکشنبه با معرفی نفرات و گروه های برتر در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار کرد: امسال 56 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار به حوزه عمرانی فرهنگ و هنر استان تخصیص داده شده که مبلغ قابل توجهی است.

عبیدالله رستمی افزود: اختصاص این اعتبار قابل توجه موجب شده است که روند ساخت تالار مرکزی سنندج تسریع یابد و پروژه های ساخت پلاتو در شهرستان های مختلف نیز به مراحل پایانی خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تئاتر به یک مطالبه عمومی در استان کردستان تبدیل شده است و برگزاری چندین جشنواره بین المللی، ملی و منطقه ای در سال مؤید این مطلب است.

فاتح بادپروا مسئول انجمن نمایش استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: حوزه تئاتر کردستان به بالندگی رسیده است و برای حفظ این جایگاه نیازمند تداوم حمایت های مالی از سوی مسئولان استانی و کشوری هستیم.

وی افزود: خرسندیم که به عنوان تنها انجمن هنری در استان کردستان موفق شده ایم در 32 سال متوالی رویداد استانی خود را برگزار کنیم و این مهم از همدلی و انسجام در بین فعالان هنرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره تئاتر کردستان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تئاتر کردستان معرفی شدند