مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-21سياسي

دانشگاها از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: از دانشگاها انتظار داریم از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: از دانشگاها انتظار داریم از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند.

حبیب ابراهیم پور 30 آبان در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه توسعه علم و فناوری از دانشگاه و پارک تا جامعه هدف انجام می شود، ادامه داد: علم و فناوری جایگاهی برای توسعه بستر اقتصاد دانش بنیان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز صنایع خلاق نقش اساسی را در توسعه علم و فناوری ایفا می کنند، افزود: در حال حاضر 12 شرکت خلاق و 11 مرکز نوآوری در سطح استان فعال هستند.

ابراهیم پور به توجه بیشتر به صنایع دانش بنیان تاکید کرد و افزود: پارک علم و فناوری و مراکز رشد خدمات بسیار خوبی را در راستای حل نیازهای کشور ارائه می کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه تولید مقاله خیلی خوب است ولی انتظار می رود که به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، گفت: از دانشگاها انتظار داریم از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد همایش ها نیز باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند، افزود: راه حل مشکلات، پژوهش مبتنی بر حل مسائل و به عبارتی توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاها از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند

دانشگاها از مقاله محوری به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنند