مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-21اقتصادي

عسلویه، عقب مانده در زیرساخت/ فرماندار عسلویه: کمک صنایع نفت و گاز کافی نیست


باتوجه به عقب ماندگی های شهرستان عسلویه در زیرساخت های ورزشی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، کمک های صنایع نفت و گاز کافی نیست و باید این خدمات در سطح شهرستان عسلویه گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سید علی هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدیدی که از کتابخانه عمومی شهرستان عسلویه انجام شد، باتوجه به سرمایه گذاری های خوبی که در حوزه های مختلف صورت گرفته، اما نبود کتابخانه در شهر چاه مبارک زیبنده شهرستان عسلویه نیست.

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری بتوایم با ساخت کتابخانه و افزایش فرهنگ کتاب خوانی در سطح تمامی روستاها و شهرهای شهرستان عسلویه قدم برداریم.

هاشمی در خصوص وضعیت صنایع نفت و گاز در عسلویه گفت: به همراه جمعی از مدیران شهرستان و اعضای شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی بازدیدی از نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت های پتروشیمی عسلویه انجام شد.

  وی تصریح کرد: شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی می بایست بیش از گذشته ضمن توجه جدی به کارگاه ها و شرکت های تولیدی مستقر در منطقه به منظور تأمین نیازمندی های خود، نسبت به ایفای مسؤولیت های اجتماعی خود با هم اندیشی و همفکری در شناسایی ظرفیت ها و پتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسلویه، عقب مانده در زیرساخت/ فرماندار عسلویه: کمک صنایع نفت و گاز کافی نیست

عسلویه، عقب مانده در زیرساخت/ فرماندار عسلویه: کمک صنایع نفت و گاز کافی نیست