مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-21سياسي

شرکت های خلاق مانعی برای مهاجرت نخبگان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، در این باره گفت: کلیات طرح حمایت از تولید محصولات دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و جزییات و مسیر باقیمانده تا تبدیل شدن .

- یک نماینده مجلس با اشاره به نقش مهم شرکت های خلاق در ایجاد اشتغال، گفت شرکت های خلاق مانعی برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، در این باره گفت: کلیات طرح حمایت از تولید محصولات دانش بنیان در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و جزییات و مسیر باقیمانده تا تبدیل شدن آن به قانون قابل اجرا نیز به زودی طی خواهد شد.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور، مجلس نیز به صورت جدی در این حوزه وارد شده است و آماده است تا از تمام ظرفیت های قانونی خود استفاده کند تا مسیر شرکت های خلاق، دانش بنیان و فناور در تولید و ارائه خدمات را تسهیل کند.

راه نجات اقتصادعضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، در ادامه افزود: ما در کشور اگر خواهان پیمودن کامل راه استقلال اقتصادی هستیم راهی جز حمایت از زیست بوم نوآوری کشور و جوانان خلاق، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق مانعی برای مهاجرت نخبگان هستند

شرکت های خلاق مانعی برای مهاجرت نخبگان هستند