مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-21بين الملل

اتحادیه مشاغل سودان: توافق سیاسی جدید، خیانت و خودکشی سیاسی حمدوک است


دستیابی به توافق سیاسی میان «عبدالفتاح البرهان» فرمانده ارتش سودان و «عبدالله حمدوک» نخست وزیر برکنار شده با وجود مخالفت برخی از احزاب از جمله «اتحادیه مشاغل سودان» صورت گرفته است.

- دستیابی به توافق سیاسی میان عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و عبدالله حمدوک نخست وزیر برکنار شده با وجود مخالفت برخی از احزاب از جمله اتحادیه مشاغل سودان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه مشاغل سودان که نقش محوری در سقوط دولت عمر البشیر در سال 2019 داشت، یکشنبه شب با صدور بیانیه ای، مخالفت خود را توافقنامه سیاسی بین عبدالله حمدوک نخست وزیر برکنار شده و عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش اعلام کرد و آن را نوعی خیانت و تلاش برای مشروعیت بخشی و قانونی کردن کودتا خواند.

در این بیانیه که در صفحه فیس بوک اتحادیه منتشر شده، آمده است: توافق خیانت امضا شده بین حمدوک و البرهان غیر قابل قبول است و تنها تلاشی بیهوده برای مشروعیت بخشی به کودتای اخیر و قدرت شورای نظامی و خودکشی سیاسی حمدوک است .

اتحادیه مشاغل سودان افزود: توافق ذلت بار دور از آرمان های مردم و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار و در راستای پاسخگویی به اهداف کودتاچیان و خیانت به خون شهدای انقلاب دسامبر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه مشاغل سودان: توافق سیاسی جدید، خیانت و خودکشی سیاسی حمدوک است

اتحادیه مشاغل سودان: توافق سیاسی جدید، خیانت و خودکشی سیاسی حمدوک است