مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 18:002021-11-21اقتصادي

تکمیل پروژه خط انتقال آب سد «نساء» به بم وبروات 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان در بازدید از پروژه انتقال آب سد نساء به بم وبروات در جمع خبرنگاران گفت: برای تکمیل پروژه خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات حدود 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم هرچه سریعتر این مبلغ تامین شود تا پروژه به بهره برداری برسد.

- تکمیل پروژه خط انتقال آب سد نساء به بم وبروات 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد ایسنا/کرمان مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان در بازدید از پروژه انتقال آب سد نساء به بم وبروات در جمع خبرنگاران گفت: برای تکمیل پروژه خط انتقال آب از سد نساء به بم و بروات حدود 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم هرچه سریعتر این مبلغ تامین شود تا پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از بم، علی رشیدی امروز 30 آبان ماه در بازدید از پروژه های عمرانی آب منطقه ای شهرستان بم بیان کرد: طرح انتقال آب از سد نساء به بم و بروات در قرارداد اولیه 53 کیلومتر لوله گذاری دارد که تمام این لوله گذاری ها انجام شده است.

برای اتصال این طرح به مخزن اصلی شبکه داخلی شهر 2300 متر لوله گذاری با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان نیاز بود که در قالب همین قرارداد این امر در حال انجام است و بعد از اتمام لوله گذاری به مخازن اصلی آب شهر بم بحث لوله گذاری طرح انتقال آب از سد نساء نیز تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه خط انتقال آب سد «نساء» به بم وبروات 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل پروژه خط انتقال آب سد «نساء» به بم وبروات 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد