مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-21اقتصادي

شرکت رایان ارتباط، بازیگر اصلی صنعت پرداخت در حوزه شارژ  


شرکت رایان ارتباط وابسته به هلدینگ رایانمهر از اولین استارت آپ های فروش شارژ تلفن همراه در کشور بوده که در بازار با نام echarge شناخته می شود و از سال 1387 در این صنعت فعالیت دارد.

- بنیان گذاران این شرکت با رویکرد توسعه کانال های فروش با بانک ها و شرکت های خدمات پرداخت همکاری نزدیکی را از دیرباز داشته اند که این روند علاوه بر آنکه سهم بازار شرکت را در این سال ها به شدت متاثر و رو به رشد کرده، موجب شده تا شرکت رایان ارتباط به یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت تبدیل گردد.

این در حالی است که روح فناوری و خلاقیت در شرکت نیز باعث شده است تا مجموعه به عنوان شریک راهبردی اپراتورها در توسعه و ارائه محصولات جدید آن ها نقش بسزایی داشته باشد.

ما در عصربانک برای آشنایی با تحولات این شرکت با احسان کدخدایی، مدیرعامل رایان ارتباط به گفت و گو پرداخته ایم: احسان کدخدایی الیادرانی متولد 1362 و فارغ التحصیل دکتری مهندسی برق، عضو هیات علمی گروه هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر عامل فعلی شرکت رایان ارتباط است .

وی در ابتدا گفت: در حال حاضر شرکت رایان ارتباط ضمن همکاری با 5 بانک و شرکت PSP توانسته است در سال مالی جاری به اهداف بودجه خود و فروش 4000 میلیارد تومانی دست پیدا کند و بیشترین سهم بازار را کسب نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت رایان ارتباط، بازیگر اصلی صنعت پرداخت در حوزه شارژ  

شرکت رایان ارتباط، بازیگر اصلی صنعت پرداخت در حوزه شارژ