مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 19:352021-11-21اجتماعي

بهره مندی 768 دانش آموز نیازمند استان خراسان شمالی از طرح مدارس همدل


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: 768 دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد از مزایای طرح مدارس همدل طی امسال بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها بابیان اینکه با همکاری آموزش وپرورش استان خراسان شمالی 768 نفر از دانش آموزان واجد شرایط تحت حمایت کمیته امداد در مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی طرح مدارس همدل ثبت نام و از برنامه های آموزشی پیش بینی شده در سال تحصیلی جاری بهره مند شدند، اظهار کرد: طرح مدارس همدل از سال گذشته و باهدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد آغازشده است.

وی اضافه کرد: طرح مدارس همدل باهدف حمایت های این نهاد از دانش آموزان کم درآمد و مستعد و با همکاری آموزش وپرورش استان در برای سال دوم است که در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در پایان گفت: در سال گذشته 315 دانش آموز دختر و پسر مستعد تحت حمایت این نهاد در 105 مدرسه استان از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت امنایی و غیردولتی در قالب طرح مدارس همدل بهره مند شدند.

 انتهای پیام/د  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 768 دانش آموز نیازمند استان خراسان شمالی از طرح مدارس همدل

بهره مندی 768 دانش آموز نیازمند استان خراسان شمالی از طرح مدارس همدل