مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-21اجتماعي

اجرای طرح «همسایگی ایمن» برای آموزش ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز اجرای طرح همسایگی ایمن برای آموزش های مربوط به ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد خبر داد.

- اجرای طرح همسایگی ایمن برای آموزش ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از آغاز اجرای طرح همسایگی ایمن برای آموزش های مربوط به ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری در تشریح جزییات این طرح آموزشی، اظهار کرد: همسایگی ایمن در راستای انجام فعالیت های میدانی و ارائه آموزش به عموم شهروندان با مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، سازمان آتش نشانی و ادارات فرهنگی مناطق شهرداری مشهد اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ساکنان 200 مجتمع تجاری و مسکونی در سطح شهر مشهد آموزش های مربوط به ایمنی و اصول همسایه داری را آموزش می بینند، ادامه داد: این طرح در دو بخش کودکان و بزرگسالان اجرا می شود.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: همواره سعی ما بر این بوده که علاوه بر مسائل همسایه داری و اصول ایمنی، همشهریان مشهدی به صورت عملی با خطرات موجود در محل زندگی خود روبرو شوند و راهکارهای مواجهه با این خطرات را بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «همسایگی ایمن» برای آموزش ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد

اجرای طرح «همسایگی ایمن» برای آموزش ایمنی و اصول همسایه داری در مشهد