مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-21سياسي

انتصابات باید با توجه به تخصص مورد نیاز هر منصب انجام گیرد


دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: انتصابات باید بر اساس شایسته سالاری و توجه به تخصص های مورد نیاز هر منصبی انجام گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: انتصابات باید بر اساس شایسته سالاری و توجه به تخصص های مورد نیاز هر منصبی انجام گیرد.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه انتصابات باید بر اساس شایسته سالاری و توجه به تخصص های مورد نیاز هر منصبی انجام گیرد، اظهار کرد: اگر بر این مبنا عمل کنیم، نباید به اینکه فرد منصوب شده با مسئول نسبت فامیلی دارد، توجه کنیم.

همین که فرد شایسته ای باشد، می تواند در منصبی که تخصص آن را دارد، منصوب شود.

وی مدعی شد: در حال حاضر کسانی به انتصابات انجام شده در دولت سیزدهم ایراد می گیرند که در دوران مسئولیت خودشان انتصابات فامیلی بسیاری صورت گرفته بود.

روسای جمهور پیشین تعداد زیادی از بستگان خود را در پست های مختلف منصوب می کردند اما کسی به آنان اعتراض نمی کرد ولی در حال حاضر همان کسانی که در دولت های پیشین چنین انتصاباتی انجام می دادند، به دولت آقای رییسی ایراد می گیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی بیان کرد: مگر فردی که داماد یکی از مسئولین شده، مرتکب جرم شده است که ما دیگر از توان و تخصص او استفاده نکنیم؟ این طور برخوردها معنا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات باید با توجه به تخصص مورد نیاز هر منصب انجام گیرد

انتصابات باید با توجه به تخصص مورد نیاز هر منصب انجام گیرد