مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 21:352021-11-21فناوري

لرستان حداقل 600 کیلومتر فیبرنوری نیاز دارد


یکی از مطالبات ما از مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات این است که ضعف استان را در بخش زیرساخت های فیبرنوری که حداقل 600 کیلومتر است، - ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: یکی از مطالبات ما از مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات این است که ضعف استان را در بخش زیرساخت های فیبرنوری که حداقل 600 کیلومتر است، از محل اعتبارات USO جبران کند.

نبی اله شمسی فر، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحث افزایش سرانه فیبر نوری استان یکی از مواردی است که توسط مخابرات منطقه لرستان پیگیری می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مطالبات ما از مجموعه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات این است که ضعف لرستان را در بخش زیرساخت های فیبرنوری از محل اعتبارات USO جبران کند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: بیش از 600 کیلومتر فیبرنوری مورد نیاز استان است که بتواند زیرساخت های خودش را در مناطق محروم و شهرستانی های که از حیث سرانه فیبرنوری وضعیت مناسبی ندارند جبران کند.

شمسی فر با اشاره به این که در استان تقریباً بالای 4000 کیلومتر فیبرنوری داریم که تلاش می کنیم این مقدار را افزایش دهیم، تصریح کرد: چهار شهرستان کوهدشت، دوره چگنی، رومشکان و پلدختر از نعمت فیبرنوری مخابرات استان محروم هستند، در حال حاضر پروژه فیبرنوری خرم آباد به پلدختر را از مسیر آزادراه به دهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان حداقل 600 کیلومتر فیبرنوری نیاز دارد

لرستان حداقل 600 کیلومتر فیبرنوری نیاز دارد