مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:502021-11-22سياسي

بازگشت پروژه میلیاردی آبدرمانی ساری سو به بیت المال


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران از تایید فسخ قرارداد پروژه بزرگ آبدرمانی ساری سو در مرجع قضایی و بازگشت زمین به شرکت توسعه گردشگری ایران خبر داد.

- علی جیرفتی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی اعلام فسخ قرارداد پروژه طلایه داران از سوی شرکت توسعه گردشگری ایران و اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته، در نهایت با رای شعبه دوم دادگاه عمومی شهرستان سرعین، زمین این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های گردشگری استان بعد از 14 سال به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه پروژه آبدرمانی ساری سو موسوم به طلایه داران با مساحت عرصه بیش از 7 هزار مترمربع واقع در مرکز شهرستان سرعین متعلق به شرکت توسعه گردشگری ایران می باشد، خاطرنشان کرد: این مجموعه از سال 1386 به منظور ساخت هتل و مجتمع آبدرمانی به شرکت سرمایه گذار تحویل شده بود که متاسفانه در طول این مدت علیرغم انقضای مدت قرارداد اولیه و همچنین انقضای الحاقیه قرارداد مذکور، شرکت سرمایه گذار تاکنون اقدام موثری در راستای اجرای پروژه انجام نداده است.

جیرفتی در ادامه افزود: مردم، کسبه و مسئولان شهرستان سرعین بارها نارضایتی خود را نسبت به رها بودن چندین ساله این پروژه ابراز داشته اند و در واقع این پروژه به یک معضل اساسی برای شهرستان توریستی سرعین و استان اردبیل تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پروژه میلیاردی آبدرمانی ساری سو به بیت المال

بازگشت پروژه میلیاردی آبدرمانی ساری سو به بیت المال