مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-22فرهنگي

«صراحی» به خوانندگی فراز کاویانی منتشر شد/ نتیجه روزهای آموختن


«صُراحی» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که به تازگی با آهنگسازی احسان مشعل دار و خوانندگی فراز کاویانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- صُراحی عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشرشده در بازار موسیقی است که به تازگی با آهنگسازی احسان مشعل دار و خوانندگی فراز کاویانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم صراحی به آهنگسازی احسان مشعل دار و خوانندگی و تنظیم فراز کاویانی در ژانر موسیقی ایرانی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

ساروخانی در پیچ و خم مجنونی به آهنگسازی فراز کاویانی، گنجور به آهنگسازی فراز کاویانی با شعر سید صالح ماهیدشتی، پری رو با تک نوازی تنبور فراز کاویانی، پای کوبی با آهنگسازی احسان مشعل دار، شِکوه با تک نوازی تنبور احسان مشعل دار، تو تنها به آهنگسازی احسان مشعل دار و شعر حافظ، گیسویت با شعر احسان مشعل دار با شعری از حافظ قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

احسان مشعل دار در دلنوشته ای درباره این اثر نوشته است: ز نغمه تا خدا یک کوچه راه است… نغمه های ساز به نیابت از کلماتی می آیند که هرچند شنیدنی، اما گفتنش هرگز آسان نیست.

آموزگار موسیقی، سخن گفتن با زبانی دیگر را می آموزد؛ زبانی که برای گفتن ناگفته های انسانی، راه را هموارتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صراحی» به خوانندگی فراز کاویانی منتشر شد/ نتیجه روزهای آموختن

«صراحی» به خوانندگی فراز کاویانی منتشر شد/ نتیجه روزهای آموختن