مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-22اجتماعي

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟


آموزش حضوری در گیلان همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی با دو ماه تاخیر از گاه شمار رسمی سال تحصیلی از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز اول آذر است و طبق تصمیم ستاد کرونا، تمامی مدارس کشور از جمله استان گیلان بازگشایی می شوند تا آموزش حضوری محصلان از سر گرفته شود.

  حدود یک سال و نیمی هست که در پی شیوع افسارگسیخته بیماری کرونا، آموزش حضوری در مدارس تعطیل شده بود اما در پی پوشش حداکثری واکسیناسیون باید تشریح کنند.

  مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص بازگشایی حضوری مدارس استان با دو ماه تاخیر از گاه شمار رسمی سال تحصیلی، می گوید: این بازگشایی ها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

  به گفته محمد رحمتی، اختیار بازگشایی حضوری مدارس بر اساس شورای مدرسه است و الزاماتی دارد که از جمله آن حضور با رعایت تعداد دانش آموزان نسبت متراژ کلاس ها است و در واقع آموزش در مدارس گیلان به صورت تلفیقی است.

  وی همچنین اذعان کرده که مدارس ضد عفونی می شوند، مایع دستشویی در سرویس های بهداشتی موجود است و از همه مهمتر مقرر شده تا 20 درصد مدارس به صورت حضوری و البته تصادفی توسط کارشناسان بهداشت، نظارت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟