مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-22اقتصادي

کمک 125 میلیاردی هواداران برای ترخیص رولزرویس آقای خواننده!


پس از اینکه خواننده گفت می خواهد رولزرویس خود را از بندر ترخیص کند، هواداران مبلغ 330 هزار پوند معادل 125 میلیارد تومان برایش جمع کردند.

- ـ علیرضا سپهوند: در جدیدترین نمونه از بهره کشی مالی و سوء استفاده از احساسات و علایق هواداران می توان به خبر کمک مالی به یک خواننده آفریقایی آمریکایی اشاره کرد که در تقاضایی به شدت غیر منطقی و غیرضرورری از علاقمندان خود خواسته برای ترخیص خودروی لوکسش از بندر به او کمک مالی کنند مادامیکه خود غرق در پول و رفاه است و هوادارانی که گویا به نوعی هیپنوتیزم او شده و بسیاری از آن ها اندک پول ته جیب خود را به حساب این فرد واریز کرده اند.

ماجرایی جالب که در ادامه می خوانیم: به نقل از پوند معادل 125 میلیارد تومان برایش جمع کردند.

داویدو این خواننده نیجریه ای-آمریکایی، که نام اصلی او دیوید آدلکه است، روز چهارشنبه پست کرد: اگر می دانید یک آهنگ موفق به شما داده ام، برای من پول ارسال کنید و جزییات یک حساب بانکی جدید نیجریه را ارائه کرد.

این جوان 28 ساله برای بیش از 31 میلیون دنبال کننده خود در توییتر و اینستاگرام تصویری از موجودی حساب خود را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد در عرض 90 دقیقه پس از این پست بیش از 42 میلیون نایرا (حدود 76000 پوند) به حساب وی واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 125 میلیاردی هواداران برای ترخیص رولزرویس آقای خواننده!

کمک 125 میلیاردی هواداران برای ترخیص رولزرویس آقای خواننده!