مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-22سياسي

شهرک های جدید مستعد برخورداری از کتابخانه عمومی هستند


امروز ایجاد کتابخانه و مراکز فرهنگی در شهرک های جدیدالتاسیس مانند شهرک مهر ابرکوه یکی از مطالبات مردمی است که تحقق آن می تواند موجب رشد فرهنگی در جامعه شهری ابرکوه شود.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه گفت: امروز ایجاد کتابخانه و مراکز فرهنگی در شهرک های جدیدالتاسیس مانند شهرک مهر ابرکوه یکی از مطالبات مردمی است که تحقق آن می تواند موجب رشد فرهنگی در جامعه شهری ابرکوه شود.

زهره فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، یکی از راهکارهای توسعه فرهنگی هر شهر را رونق مطالعه و گرایش به کتابخوانی عنوان کرد و گفت: آنچه یک شهر را در مسیر رشد و ترقی قرار می دهد، رشد فرهنگ مردم است که بسترهای توسعه و پیشرفت شهر را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: کتاب و کتابخوانی موضوع بسیار مهمی است که باید در رابطه با چگونگی توسعه و رشد این فرهنگ اندیشه شود اما مهمتر از آن بحث فراهم سازی بسترها و زیرساخت های مورد نیاز در این حوزه است.

فلاح زاده ادامه داد: برخی محلات و شهرک های تازه تأسیس شهر ابرکوه که اکثر جمعیت آن از جوانان و نوجوانان و افراد با سواد تشکیل می دهند، فاقد کتابخانه هستند و شاید بتوان گفت یکی از دلایل فاصله گرفتن از کتاب و انس بیشتر با فضای مجازی نیز همین موضوع باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های جدید مستعد برخورداری از کتابخانه عمومی هستند

شهرک های جدید مستعد برخورداری از کتابخانه عمومی هستند