مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:302021-11-22سياسي

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود


یک یادگار دوران دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید سلیمانی را سرآمد فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: همه بسیجیان باید به این سردار سرافراز اقتدا کنند.

- سید ابراهیم یزدی به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ماندگار میدانی است که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و با هدف حضور همگانی اقشار مختلف جامعه اسلامی در ارکان مختلف اجرایی، معنوی، فرهنگی و.

شکل گرفت.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: اولین امتحان بسیج، در پاسداری از میهن و در مقابل توطئه های دشمنان بود که در دفاع مقدس رشد کرد و به واسطه اینکه معنویت بالایی داشت توانست خدماتی را در ایجاد امنیت و کارهای مهم و سخت در جامعه انجام دهد.

این همرزم شهید سلیمانی اظهار کرد: همانطور که می بینیم این حرکت مقتدرانه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس خود را نشان داد و 36 هزار دانش آموز شهید در دفاع مقدس تحت عنوان بسیجی وارد میدان شدند و حماسه آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه 114 هزار بسیجی در استان کرمان، زمان جنگ تحمیلی در جبهه حضور پیدا کردند، گفت: در حوزه رسانه 11 شهید و در حوزه فرهنگی و هنری 138 شهید در استان کرمان با هویت بسیج آمدند که فرهنگ ساز شدند و با افتخار به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود