مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:302021-11-22سياسي

مبادله تفاهمنامه بین مرکز رشد بسیج و دانشگاه های کازرون


طی آیینی مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر علی اکبر پیرویان بسیج و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس طی آیینی مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر علی اکبر پیرویان بسیج و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

در آیینی تفاهم نامه همکاری فعالیت های مشترک دانشگاه های سلمان فارسی، آزاد اسلامی، پیام نور، پردیس حضرت زینب کبری(س) دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده فنی حرفه ای دختران و دانشگاه علمی کاربردی شهرستان کازرون با مرکز رشد و خلاقیت شهید پیرویان بسیج کازرون، امضا و مبادله شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون در این آیین، بر لزوم توجه هرچه بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به نخبگان و حمایت کامل از آنان، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه کازرون، سرهنگ غلامرضا توکل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالا دستی و راهبردی برای تمامی دستگاه ها محسوب می شود.

مقام معظم رهبری در این بیانیه تأکید ویژه ای بر توجه به نخبگان علمی و دانشجویی داشته اند.

توکل ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و در قالب فعال نمودن قرارگاه ها و کارگروه هایی که بتوانند ظرفیت ها و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه بین مرکز رشد بسیج و دانشگاه های کازرون

مبادله تفاهمنامه بین مرکز رشد بسیج و دانشگاه های کازرون