مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-22بين الملل

موج جدید کرونا در انتظار آمریکایی ها در پی تعطیلات پیش رو


با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و جشن شکرگزاری در آمریکا، موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور رو به افزایش بوده که از هم اکنون نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این نگرانی ها در حالی است که آنتونی فاوچی رییس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که مردم آمریکا امسال می توانند از تعطیلات خود لذت ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتارنمای هیل، موارد روزانه ابتلا به کرونا در آمریکا کمتر از 100 هزار نفر بوده و بیش از 200 میلیون نفر در این کشور کاملا واکسینه شده اند اما با وجود میلیون ها نفر واکسینه نشده و افزایش موارد ابتلا به کرونا، کارشناسان به افراد آسیب پذیر یا آنهایی که هنوز واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند در خصوص حضور در اجتماعات بزرگ اخطار داده اند.

امبر دسوزا یک اپیدمیولوژیست در دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ گفت که همانطور که وارد فصل تعطیلات می شویم، روند رو به افزایش کرونا نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

بدون شک به سمت موج جدیدی حرکت می کنیم.

با توجه به داده های نیویورک تایمز در یک هفته گذشته آمریکا به طور متوسط 95 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است که در مقایسه با دو هفته گذشته، افزایش 33 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا در انتظار آمریکایی ها در پی تعطیلات پیش رو

موج جدید کرونا در انتظار آمریکایی ها در پی تعطیلات پیش رو