مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:502021-11-22اجتماعي

آموزش حضوری مدارس به صورت گروه بندی/ والدین بر رعایت دستور العمل ها نظارت کنند


مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه از امروز آموزش حضوری مدارس به صورت گروه بندی آغاز می شود، گفت: والدین بر رعایت دستور العمل ها در مدارس نظارت کنند.

- با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از استان های مستعد برای بازگشایی مدارس تعیین شده است، اظهار کرد: گیلان اجازه بازگشایی مدارس از ابتدای آغاز سال تحصیل را داشت.

وی با بیان اینکه مدارس باید بر اساس رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی و اصولی که مدیران مدارس ابلاغ شده بازگشایی شوند، افزود: اختیار بازگشایی مدارس به شورای مدارس واگذار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مدارس می توانند بر اساس تصمیم شورای مدرسه و کمیته سلامت فعال در همه مدارس درخواست بازگشایی را به اداره آموزش و پرورش مناطق خود ارائه دهند، گفت: ادارات مناطق نیز درخواست را بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم مجوز بازگشایی مدارس را می دهند.

وی با بیان اینکه بعد از بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل ها و گروه بندی های صورت گرفته فعالیت می کند، ادامه داد: از امروز آغاز آموزش حضوری در مدارس به صورت گروه بندی است.

رحمتی اضافه کرد: این گروه بندی ها یا از قبل از سوی مدیران مدارس به اطلاع اولیای دانش آموزان رسیده و یا امروز اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری مدارس به صورت گروه بندی/ والدین بر رعایت دستور العمل ها نظارت کنند

آموزش حضوری مدارس به صورت گروه بندی/ والدین بر رعایت دستور العمل ها نظارت کنند