مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-22اجتماعي

سرشماری حیات وحش کرمانشاه آغاز شد


معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه از آغاز سرشماری حیات وحش کرمانشاه خبر داد و گفت: این سرشماری تا حدود یک ماه آینده ادامه دارد.

- فرشاد فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سرشماری حیات وحش و پستانداران کرمانشاه از چند روز قبل آغاز شده و تا حدود یک ماه آینده ادامه دارد، گفت: در این سرشماری گونه های پستاندار بزرگ جثه گوشتخوار و گیاهخوار از جمله خرس، پلنگ، کفتار، شغال، روباه، کل و بز، قوچ و میش و آهو بررسی و پایش می شوند.

به گفته معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه، این سرشماری در مناطق مختلف تحت مدیریت محیط زیست کرمانشاه شامل قراویز، زله زرد، بیستون و .

انجام می شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: در مناطقی که صخره های خشن را داریم کل و بز بیشتر مشاهده می شود و مناطقی که حالت دشت و تپه ماهور دارد بیشتر زیستگاه گونه هایی مانند قوچ و میش است.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: نتایج سرشماری ها در نهایت برای برنامه ریزی های حفاظتی از گونه های حیات وحش مورد تحلیل قرار می گیرد.

وی از نتایج رضایت بخش سرشماری سال گذشته نیز یاد کرد و افزود: بهبود وضعیت حیات وحش کرمانشاه حاصل فعالیت های نظارتی و حفاظتی و همچنین بهبود فرهنگ مردم از نظر کاهش شکار و صید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری حیات وحش کرمانشاه آغاز شد

سرشماری حیات وحش کرمانشاه آغاز شد