مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-22اجتماعي

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/ چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز اول آذر است و طبق تصمیم ستاد کرونا، تمامی مدارس کشور از جمله استان گیلان بازگشایی می شوند تا آموزش حضوری محصلان از سر گرفته شود.

  حدود یک سال و نیمی هست که در پی شیوع افسارگسیخته بیماری کرونا، آموزش حضوری در مدارس تعطیل شده بود اما در پی پوشش حداکثری واکسیناسیون باید تشریح کنند.

  مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص بازگشایی حضوری مدارس استان با دو ماه تاخیر از گاه شمار رسمی سال تحصیلی، می گوید: این بازگشایی ها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

  به گفته محمد رحمتی، اختیار بازگشایی حضوری مدارس بر اساس شورای مدرسه است و الزاماتی دارد که از جمله آن حضور با رعایت تعداد دانش آموزان نسبت متراژ کلاس ها است و در واقع آموزش در مدارس گیلان به صورت تلفیقی است.

  وی همچنین اذعان کرده که مدارس ضد عفونی می شوند، مایع دستشویی در سرویس های بهداشتی موجود است و از همه مهمتر مقرر شده تا 20 درصد مدارس به صورت حضوری و البته تصادفی توسط کارشناسان بهداشت، نظارت شوند.

  البته مهم ترین ناظر بر عملکرد مدارس و حوزه آموزش همیشه اولیا بوده و هستند و آنطور که مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز اذعان کرده اولیایی که نسبت به مواردی انتقاد دارند می توانند به تارنمای شکایت مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/ چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟

بویِ مهرِ مدرسه، آذر به مشام رسید/ چه ضوابطی در آموزش حضوری رعایت می شود؟