مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-22سياسي

امکان شکایت نمایندگان اصفهان از صنایع آلاینده و متخلف به اصل 90


نمایندگان می توانند از صنایعی متخلف به کمیسیون اصل 90 شکایت کنند و پیگیری مستمر گزارش گیری از محیط زیست اصفهان ادامه دارد.

- مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسات رفع آلودگی هوا و اولویت های پیگیری ذیل قانون اظهار داشت: در جلسات کارگروهی رفع معضل آلودگی هوا از اعضای شورای شهر، استانداری، اساتید دانشگاه و محیط زیست حضور دارند که نکته مهم و اساسی در این جلسات، استمرار پیگیری موارد قانونی در بحث آلودگی هواست نه اینکه تنها در فصول سرد و تشدید آلودگی هوا جلسات اضطراری تشکیل شود.

وی افزود: باید به طور پیوسته این مصوبات جلسات دنبال شود و وظیفه ما نیز نظارت است که قانون هوای پاکِ مصوب شده در مجلس شورای اسلامی و یا در استانداری اصفهان اجرا شود در حالی که در شرایط فعلی اجرا نمی شود و دود آن به چشم مردم می رود.

دغدغه های متفاوت نمایندگان اصفهان و عدم همراهی جمعی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر قوانین موجود برای هوای پاک اجرا می شد قطعاً این وضعیت آلودگی هوا را نداشتیم چرا که قانون هوای پاک بسیار مترقی و خوب است.

وی با بیان اینکه اولویت های اصفهان آلودگی هوا، آب، محیط زیست و دانش بنیان است، گفت: این چهار مورد به طور جد از سوی دفتر نمایندگی بنده و به طور مستمر دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شکایت نمایندگان اصفهان از صنایع آلاینده و متخلف به اصل 90

امکان شکایت نمایندگان اصفهان از صنایع آلاینده و متخلف به اصل 90