مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-22سياسي

125 هزار نفر در شهرستان رشت هنوز واکسینه نشده اند


طبق آمار اعلامی جدید جامعه هدف در شهرستان رشت، تعداد 125 هزار نفر تزریق دز اول را تا امروز در سطح شهرستان رشت انجام نداده اند و همچنین آمار مربوط به دز دوم واکسن در این خصوص تعداد 229 هزار نفر می باشد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: طبق آمار اعلامی جدید جامعه هدف در شهرستان رشت، تعداد 125 هزار نفر تزریق دز اول را تا امروز در سطح شهرستان رشت انجام نداده اند و همچنین آمار مربوط به دز دوم واکسن در این خصوص تعداد 229 هزار نفر می باشد.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج با بیان اینکه باید تفکر و اقدام بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار کرد: اندیشه های بسیج را باید در راستای خدمت صادقانه به مردم به کار گیریم.

فرماندار شهرستان رشت با قدردانی از زحمات کادر درمان افزود: وضعیت آبی کرونایی در رشت مرهون تلاش و همکاری همه عزیزان است.

این تغییر رنگبندی نباید ما را از خطر شیوع گسترده ویروس غافل کند لذا ضرورت دارد همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و ماسک بزنیم.

وی ادامه داد: پیش از این متقاضیان تزریق واکسن زیاد بود و تعدد واکسن کم اما اکنون واکسن به فراوانی وجود دارد ولی هنوز تعدادی واکسن نزده اند که این امر می تواند هشداری برای شیوع دوباره و افزایش آمار مبتلایان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 هزار نفر در شهرستان رشت هنوز واکسینه نشده اند

125 هزار نفر در شهرستان رشت هنوز واکسینه نشده اند