مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-22اجتماعي

فعالیت 61 هزار نیرو در طرح زمستانی پلیس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بکارگیری 61 هزار نیرو در اجرای این مرحله از طرح زمستانی پلیس راهور و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیان فر در رزمایش طرح زمستانی پلیس و دیگر دستگاه های امدادی و خدماتی که در هوای بارانی صبح امروز و با حضور فرمانده ناجا، وزیر راه، رییس اورژانس و.

برگزار شد، گفت: در ماه پایانی از فصل پاییز هستیم؛ اما شرایط زمستانی بر جاده های کشور حاکم است و ما این شرایط را به خصوص در محورهای شمالی و محورهای غربی کشور که با ناپایداری جوی بیشتری مواجه است، مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه طرح زمستانی با حضور 61 هزار نیرو در 213 هزار کیلومتر از راه های کشور و 112 گردنه برف گیر اجرا می شود، گفت: علاوه بر جاده ها این طرح در 1247 شهر کشور نیز به اجرا درآمده و هدف از آن تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات رانندگی است.

هادیان فر با بیا ن اینکه پلیس در این طرح بر معابر اصلی و فرعی نظارت دارد، اظهارکرد: رسیدگی به تصادفات، کاهش جانباختگان و مصدومان ناشی از تصادفات و پیگیری حوادث از جمله اولویت ها و اهداف پلیس در اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه 51 درصد جانباختگان تصادفات در دم جان خود را از دست می دهند، گفت: شش درصد از جانباختگان از حین انتقال و 43 درصد نیز در بیمارستان و به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 61 هزار نیرو در طرح زمستانی پلیس

فعالیت 61 هزار نیرو در طرح زمستانی پلیس